آبمیوه گیری دستی ارزان | تک سبد

برای اینکه بتوانید آب انواع میوه ها را بگیرید می توانید از این محصول استفاده نمایید و با بهترین روش آبمیوه خود را سرو نمایید.


آبمیوه


می توانید به راحتی آب هر میوه ای را که در نظر دارید بگیرید و به آسانی آب میوه طبیعی را برای نوشیدن داخل لیوان خود بریزید و نوش جان کنید.


آبمیوه گیری


این آبمیوه گیری چهار فصل فلزی بیتا Metal Fruit Juicer BITA 101 دارای یک دسته اهرمی می باشد که می توانید با استفاده از آن آب هر میوه ای را بگیرید.


آبکش سبد


فقط لازم است تا میوه خودتنون رو نصف کنید و داخل محفظه آبمیوه گیری چهار فصل فلزی بیتا Metal Fruit Juicer BITA 101 قرار بدید.


آبکش ارزان


بعدا به آرامی دسته را بر روی کاسه این دستگاه فشار دهید تا میوه در این بین فشرده شود و اب آن در بیاید و درون ظرف شما سرازیر شود.


آبمیوه


می توانید از این محصول در خانه و یا رستوران و در هر مکانی که در نظر دارید استفاده نمایید و آبمیوه گیری چهار فصل فلزی بیتا Metal Fruit Juicer BITA 101 را در دسترس خود قرار دهید.


ابمیوه گیری جدید


لازم به ذکر است که می توانید آبمیوه گیری چهار فصل فلزی بیتا Metal Fruit Juicer BITA 101 را به صورت  اینترنتی درب منزل خود دریافت نمایید. جنس بدنه این آبمیوه گیری دستی فولادی می باشد و شما می توانید سالیان سال بدون نگرانی از آن استفاده نمایید.


ابمیوه گیری فوق العاده


می توانید با کمترین هزینه بهترین آبمیوه گیری دستی ارزان را به صورت آنلاین سفارش دهید و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

دکمه زیر را لمس کنید

قیمت استثنایی 165000 تومان

خرید محصول