آشنایی با انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

این روزها همه ما با لزوم خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آشنا هستیم. و بلا استثنا در هر خانه ای نمونه ای از دستگاه تصفیه  آب که هر کدام به متد و روش‌های آب را  تصفیه می کنند، می بینید که نشان از اهمیت دادن خانواده ها به سلامت آب مصرفی آنها می باشد.



یکی از نکاتی که باید قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به آن توجه کنید، شناخت نوع آلودگی آب منطقه سکونت شما می باشد. بنابراین شما باید متناسب با نوع آلودگی دستگاه مناسب انتخاب کرده تا بتواند سلامت و بهداشت آب مصرفی شما را تامین کند.



در حال حاضر نمونه های متنوعی از دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار موجود می باشد که در این مقاله قصد داریم برخی از آنها را به اختصار به شما معرفی نمائیم تا شما بر اساس نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب و خریداری نمائید.



دستگاه تصفیه آب خانگی سرشیری:

یکی از نمونه های محبوب و پر مصرف از تصفیه آب خانگی که به دلیل راحتی در استفاده و عملکرد مناسب می باشد. این محصول بر روی سر شیر که می تواند شیر آشپزخانه یا هر شیر دیگری باشد نصب شده و طعم و بوی بد، ذرات معلق آب را حذف می کند.



پارچ تصفیه آب :

یکی از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که کاربرد بسیار ارحتی دارد و دارای یک فیلتر در درون پارچ می باشد که می تواند به حذف کلر، بوی بد و کاهش مقدار کمی سختی آب کمک بسزایی کند و بیشتر در مناطقی مورد استفاده قرار میگرد که کیفیت آب مطلوبی دارد.



تصفیه آب کلمنی :

این نمونه دستگاه تصفیه آب می تواند در خانه، خوابگاه یا محیط کار شما مورد استفاده قرار گیرد و به منظور حذف ذرات، طعم، بوی بد و کلر آب مورد استفاده قرار می گیرد. در این مدل حذف آلودگی های میکروبی و بیولوژیکی امکان پذیر نمی باشد.




برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان به فروشگاه اینترنتی تک سبد مراجعه نموده و ضمن خرید کالای اصل از تخفیفات ویژه بهرمند شوید.



برای مشاهده و خرید کلیک کنید

قیمت :  49000 تومان

خرید