خرید میناکاری در کرمانشاه

در هر سرزمینی مردمی ترین و کاربردی ترین محصولات هنری که دارای جنبه کاربردی نیز می باشند، صنایع دستی یا صنایع بومی مردمان آن منطقه می باشد. ایران نیز با دارا بودن طیف گسترده ای از صنایع دستی به عنوان یکی از سه کشور برتر جهان در تولید صنایع دستی می باشد.




از جمله کاربردی ترین هنرها، صنایع دستی می باشند که به نوعی تولیدات فرهنگی می باشند که به نوعی زمینه درآمد و معاش بسیاری از خانواده ها می باشند. یکی از انواع صنایع دستی ایرانی که نقش بسزایی در اشتغال زایی داشته، هنر میناکاری یا میناسازی می باشد.




محصولات میناکاری شده اصفهان از جمله صنایع دستی اصیل ایرانی می باشد که توانسته است به بهترین نحوه ممکن منعکس کننده فرهنگ و هنر ایرانی در سطح جهانی باشد و فروش میناکاری اصفهان از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد.

 


برای مشاهده و خرید کلیک کنید

اطلاعات بیشتر و خرید


 

 

یکی از مهمترین ویژگی های صنایع دستی ایرانی در یافت نشان یونسکو می باشد که بیانگر  مرغوبیت صنایع دستی ایرانی می باشد. شهر کرمانشاه نیز به عنوان یکی از شهر های قدیمی و با اصالت فرهنگی و هنری کهن دارای رشته های متنوع صنایع دستی می باشد و فروشگاه های بزرگ صنایع دستی در کرمانشاه دایر می باشد.

 


یکی از انواع محصولات صنایع دستی ایرانی که در شهر کرمانشاه از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد هنر میناکاری است که خرید میناکاری در کرمانشاه از رونق خوبی برخوردار می باشد.   فروشگاه های زیادی در این شهر در زمینه تولید و فروش میناکاری فعالیت می کنند.

 



صنایع دستی ایرانی بخصوص هنر میناکاری دارای اعتبار جهانی می باشد و توانسته است سهم خوبی از بازار فروش جهانی و درآمد زایی ارزی را به خود اختصاص دهد. لازم بذکر می باشید که بیش از نیمی از هنرمندان فعال در زمینه میناکاری را زنان تشکیل می دهد.

 



فروشگاه اینترنتی تک سبد، به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات میناکاری شده روی مس اصفهان در سطح داخلی و خارجی افتخار دارد در خدمت هموطنان عزیز باشد. این مجموعه  به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران دارای نماد الکترونیکی اعتماد دو ستاره و با بدست آوردن درصد بالای رضایت مشتریان توانسته در مدت زمان کوتاهی جایگاه بالایی پیدا کند. ارائه ضمانت نامه ی 7 روزه عودت وجه بدون قید و شرط نشانه بالاترین کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در این فروشگاه می باشد. جهت بازدید از فروشگاه به سایت www.taksabad.com   مراجعه نمایید.