خرید دستگاه حجامت و بادکش طبی بدن

یکی از روش های سنتی که به عنوتن طب مکمل کاربرد دارد، روش بادکش بدن می باشد، استفاده از این روش مناسب برای رفع خستگی، درد، اسپاسم عضلات و بهبود جریان گردش خون و ..... می باشد.




استفاده از بادکش طبی بدن دارای قدمتی چند هزار ساله می باشد که برای بسیاری از دردهای عمومی بدن و تسریع در امر بهبود بدن بسیار موثر بوده.




دستگاه حجامت بادکش، جایگزین استفاده از روش های قدیمی برای بادکش می باشد، این محصول دارای 6 کاپ پلاستیکی به همراه یک دستگاه وکیوم می باشد.




کاپ های این دستگاه از جنش پلاستیک مرغوب و با کیفیت می باشد که هر کدام برای استفاده در ناحیه خاصی از بدن طراحی شده اند، استفاده از این دستگاه بسیار آسان می باشد و نیاز به مهارت خاص ندارد.




مهمترین تاثیرات استفاده از روش بادکش طبی بدن

کاهش و درمان درد های عضلانی ناشی از خستگی که به دلیل تجمع مواد زائد در بافت های بدن از جمله اسید لاکتیک که بااستفاده از روش بادکش و تجمع خون و بهبود خون رسانی در موضع مورد نظر موجب بهبود درد ها می شود.




استفاده از این روش برای افرادی که مبتلا به دردهای سیاتیکی و درد در نواحی مختلف کمر می باشد می تواند بسیار کمک کننده باشد.




در بسیاری از چاقی های نواحی شکم و ران ها که به دلیل تجمع چربی ها می باشد استفاده از این روش می تواند باعث افزایش چربی سوزی و لاغری موضعی در این نواحی شود.




افرادی که دارای فعالیت های بدنی شدید هستند و دچار اسپاسم عضلانی می شوند استفاده از روش بادکش می تواند در بهبود دردهای ناشی از اسپاسم موثر باشد.




استفاده از بادکش طبی بدن در قسمت شکم با بهبود عملکرد روده ها می تواند در درمان یبوست و تخلیه روده و کلون روده بسیار مفید می باشد.

یکی از تاثیرات  بادکش طبی بدن در رفع لاغری می باشد




بهبود آسیب های بافتی و عفونت های موضعی

استفاده از بادکش طبی می تواند با بهبود گردش خون و افزایش فاکتور های ضد التهابی و گلوبول های سفید به موضع مورد استفاده موجب بهبود عفونت های موضعی و ترمیم آسیب های بافتی می شود.




استفاده از روش بادکش در محل مارگزیدگی، عقرب، زنبور می تواند با ایجاد وکیوم و خلاء سموم و عفونت های محل گزیدگی را تخلیه کرده.




دستگاه بادکش طبی در رفع خواب رفتگی ها و گزگز اندام های بدن بسیار موثر می باشد در واقع بادکش درمانی با تسریع خون رسانی سریع و اکسیژن اسیون بافتی بسیار مؤثر و مفید می باشد.

 



نحوه کار کردن با دستگاه بادکش طبی

استفاده از این دستگاه بسیار آسان می باشد و نیاز به داشتن مهارت خاصی ندار، برای استفاده از این دستگاه تنها کافی می باشد یکی از کاپ های دستگاه را بسته به موضع مورد نظر انتخاب کرده و به دستگاه وکیوم متصل می کنید.




سپس کاپ متصل شده به دستگاه را بر روی موضع مورد نظر قرار داده و اهرم دستی دستگاه پمپ را فشار می دهیم به این ترتیب با ایجاد خلا در محل مورد نظر پوست به درون کاپ کشیده می شود و با تجمع خون در محل مورد استفاده کمک به بهبود درد ها می کند.

 



برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی بادکش طبی بدن 6 سر شلنگدار به وب سایت تک سبد مراجعه نموده. خرید کالای اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت همراهی با ما می باشد.




برای مشاهده و خرید کلیک کنید

قیمت : 17900 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید