بهترین هدیه تبلیغاتی اداری برای کارمندان چیست؟

یکی از عوامل پیشرفت و موفیت سازمانها ارزش قائل شدن و اهمیت دادن به نیروی کار سازمان میباشد٬ و مدیران برای اینکه سازمانی موفق داشته باشند٬ باید اهمیت به کارمندان را در صدر اهداف مدیریتی خود قرار دهند٬ زیرا اهمیت دادن به کارمندان باعث موفقیت هرچه بیشتر سازمان و انگیزه دادن به کارمندان میشود. یکی از اهداف کارمندان راضی نگه داشتن مدیر مجموعه است٬ دریافت یک هدیه تبلیغاتی اداری از مدیر برای کارمندان ارزش زیادی دارد و در آنها انگیزه ایجاد میکند و متوجه میشوند که به هدف خود که رضایت مدیر بوده رسیده اند واین هدیه باعث خوشحالی آنها میشود.


بهترین هدایای تبلیغاتی


مدیران در هنگام خرید هدیه اداری باید به نکاتی توجه کنند: هدیه ای که انتخاب میکنند کاربردی باشد٬ تبلیغاتی باشد٬ تا با یک تیر دو نشان را بزنند یعنی هم باعث خشنودی کارمند و انگیزه دادن به او بشوند٬ هم از طریق کارمند برند خود را تبلیغ کنند٬ باکیفیت باشد٬ درخور و شایسته سازمان و کارمند باشد.



پاور بانک جیبی ریمکس مدل E5 ظرفیت ۵۰۰۰:

این دستگاه دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر و ابعاد  ۲*۵*۲.۵ سانتی متر است٬ جنس بدنه از مواد ABS و دارای یک درگاه ورودی با جریان 5V-1A و یک درگاه خروجی با جریان 5V-1A میباشد. اگر بدنبال پاور بانک جمع و جور و کوچک هستید٬ این پاور بانک گزینه مناسب است.


هدیه تبلیغاتی پاور بانک

قیمت: 44900 تومان

خرید محصول


تندیس بته جقه مینا کاری و چوب:

برای قدر دانی از زحمات کارمند خود این تندیس بسیار مناسب است٬ این تندیس یک هدیه تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان است٬ که از ترکیب یک بته جقه مسی میناکاری شده با یک پایه چوبی ساخته شده است. امکان درج لگو سازمان شما نیز بر روی این تندیس وجود دارد.


هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

قیمت: 79000 تومان

خرید محصول


کیف اداری چرم اصل مدل ماندگار ۱:

این کیف از جنس چرم طبیعی اصل است٬ ۳ جیب داخلی و ۱ جیب خارجی دارد٬ ابعاد این کیف ۱۲*۴۰*۲۸ سانتی متر و وزن آن ۱۷۷۶ گرم است و به دو صورت دستی و دوشی حمل میگردد.


هدیه تبلیغاتی اداری

 

خرید محصول