حباب بازی یک تفریح مفرح و شاد

حباب بازی یک تفریح مفرح و شاد

آدینه است و شما در فکر یک برنامه ریزی عالی هستید که با خانواده باشید و با فرزندتان وقت بگذرانید. می خواهید یک سرگرمی جدید برای او درست کنید. پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه حباب ساز برقی دابل ویلز است.


حباب ساز برقی


بچه ها عاشق حباب بازی هستند اما وقتی تعدادشان زیاد باشد یک ظرف کوچک حباب به کارشان نمی آید. بهمین خاطر این دستگاه حباب ساز می تواند یک روز خاطره انگیز و پرنشاط برایشان باشد. ضمن اینکه با بالا و پایین پریدن می توانند انرژی خود را تخلیه کنند و به نوعی ورزش نیز کنند.


حباب ساز برقی


این دستگاه به دلیل سبک و کم وزن بودن به راحتی قابل جابجایی است و در هر مکانی می تواند همراه باشد. جنس بدنه ی این دستگاه پلاستیکی است اما بسیار مقاوم است و نگران شکستن آن نباشید.


حباب ساز برقی


همچنین برچسب های پلاستیکی زیر دستگاه چسبانده می شود که از سر خوردن و لیز خوردن دستگاه روی زمین جلوگیری می کند. اما مراقب باشید کودکان باشید که روی دستگاه نیفتند.


حباب ساز برقی


این دستگاه 18 پره چرخان دارد که سر هر پره یک حباب ساز است. همچنین یک فن پشت این پره چرخان وجود دارد که وقتی دستگاه به برق متصل می شود پره شروع به چرخیدن کرده و جباب درست می کند و فن با دمیدن حباب ها را در فضا پراکنده می کند و منظوره زیبایی را بوجود می آورد.


حباب ساز برقی




برای مشاهده و دریافت قیمت دستگاه حباب ساز برقی روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان

خرید محصول