خرید اینترنتی جعبه خاتم کاری اصفهان | تک سبد

اگر شما به دنبال خرید صنایع دستی برای ایجاد یک تغییر در دکوراسیون خانه یا محل کار خود می باشید، پیشنهاد ما به شما خرید خاتم کاری اصفهان می باشد.




هنر خاتم کاری یکی از هنر های اصیل و قدیمی ایرانی می باشد که دارای پیشینه ای مربوط به زمان حضرت ابراهیم می باشد و در تاریخ این هنر را معجزه این پیامبر دانسته اند.




خاتم کاری هنری که در گذشته بیشار برای تزئین زیر ساخت چوبی مورد استفاده قرار میگرفته ولی این روزها بر روی زیر ساخت های مسی نیز پیاده سازی می شود.




هنر خاتم کاری از آن دسته هنر ها می باشد که برای تولید یک محصول اصیل و فاخر نیاز به دقت، صبر و حوصله می باشد و محصولات خاتم کاری اصفهان نشان دهنده صبر و شکیبایی هنرمندان خاتم کار اصفهانی می باشد.




یکی از انواع محصولات خاتم کاری جعبه جواهرات خاتم کاری می باشد که شما می توانید با خرید آن کلیه زیورآلات و خورده ریز های تزئینی خود را در داخل آن گذاشته و سر و سامان بدهید.




خرید جعبه خاتم کاری اصفهان به عنوان یک سوغات زیبا با قیمت مناسب در کنار سایر سوغاتی ها می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد، یک وسیله کاملا کاربردی با قیمت مناسب.




یک اثر خاتم کاری مرغوب باید دارای سطحی صاف و فاقد هر گونه جای خالی در طرح خاتم باشد و تغییرات رنگ در آن اتفاق نیافتد. این محصولات را دور از رطوبت و خرارت نگه دارید.

 


 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی جعبه خاتم کاری به لینک زیر مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 21900 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید