خرید جعبه خاتم کاری شده اصل با تخفیف ویژه

یک جعبه زیبا که تمام سطح بیرونی آن با استفاده از هنر زیبا و چشم نواز و صد البته قدمت دار خاتم کاری به زیبایی تزئین شده است و یک نماینده تمام عیار از هنر های دستی اصیل ایرانی می باشد.




این جعبه خاتم کاری شده زیبا که به دست هنرمندان اصفهانی تولید شده است را می توانید بر روی میز خود قرار دهید و زینت بخش خانه های شما باشد.




این محصول زیبا که اثر هنرمندان خوش ذوق و چیره دست اصفهانی می باشد به عنوان یک می تواند به عنوان یک هدیه ارزشمند و زیبا خریداری شود و به دوستداران هنر هدیه داده شود.




این جعبه خاتم کاری ارزان قیمت می تواند به سرعت جای خود را در میان سایر وسائل تزئینی باز کند، شما می توانید با استفاده از این جعبه زیبا از وسایل تزئینی و زیور آلات خود نگهداری نمایئد.




این جعبه زیبا که با هنر خاتم کاری به زیبا آراسته شده است دارای ابعاد 5.5*8*11   می باشد که از جنس چوب مرغوب می باشد و همچنین سطح داخلی آن برای استفاده راحتر آستر کشی شده است.




مهمترین نکته در انتخاب این محصول رعایت همه موارد لازم برای تولید یک اثر هنری فاخر و ارزمند می باشد، تمامی نقش و نگار بکار رفته در این اثر هنری دارای تقارن هندسی می باشد.




این جعبه زیبا یک انتخاب مناسب برای افرادی می باشد که به هنر های اصیل ایرانی علاقه مند هستند و در واقع از سبک های سنتی و اصیل حمایت می کنند.




برای کسب اطلاعات بیشتر  و خرید اینترنتی جعبه خاتم کاری  به لینک زیر مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت همراهی با ما می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 21900 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید