خرید خردکن همه کاره دستی آشپزخانه

به وسیله ی خردکن میتوان انواع و اقسام مواد غذایی مختلف را با کیفیت بالا و بدون زحمت زیاد خرد نمود. خردکن دستی آشپزخانه نوین را میتوان به عنوان یک خردکن،مخلوط کن،همزن و جدا کننده سفیده از تخم مرغ استفاده نمود.


خردکن-دستی-اصل


این خردکن دستی اصل با قابلیتهای متعددی که دارد به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات آشپزخانه به شمار می آید. تیغه های این محصول بسیار تیز بوده و به وسیله ی دستگیره ی اهرمی شکل آن میتوان انواع سبزیجات و  صیفی جات را به صورت یک دست و با کیفیت مرغوب خرد نمود.



خردکن-همه-کاره


جهت خشک نمودن سبزیجات نیز میتوانید از خردکن دستی نوین استفاده نمایید. برای استفاده از این قابلیت می بایست تیغه های دستگاه را از محفظه خارج نموده و سبد پلاستیکی که همراه با محصول عرضه میشود را درون محفظه قرار دهید.سپس سبزیجات شسته شده را درون سبد بریزید و به وسیله ی دستگیره ی اهرمی شکل آن را بچرخانید تا آبهای اضافی سبزی به ته محفظه بریزد.




خردکن-دستی-سبزی



سفره ی غذا و وعده های غذایی خود را میتوانید با کمک این دستگاه زیباتر نمایید. با استفاده از سبزی خردکن دستی نوین میتوانید سفیده را از زرده ی تخم مرغ جدا نمایید. برای این کار یک قسمت بر روی درب محصول قرار دارد که زرده را درون خود قرار داده و سفیده را به داخل محفظه میریزد.با استفاده از قابلیت مخلوط کن و خردکن میتوانید در کوتاه ترین زمان مواد غذاییتان را مخلوط یا خرد نموده و به این ترتیب در وقت و صرف هزینه برای خرید دستگاه های مختلف صرفه جویی نمایید.


انواع-خردکن-دستی