خرید سبزی خرد کن دستی آشپزخانه

خرد کردن مواد غذایی سفت مانند هویچ یا سیب زمینی خام مشکل می باشد و ممکن است باعث ایجاد درد در دست و مچ گردد. از طرفی این مواد غذایی به صورت یک دست و با کیفیت بالا خرد نمیشوند. اما مشکل با خردکن دستی چهار تیغه به راحتی حل میشود. تیغه های این محصول فوق العاده تیز می باشد و قادر است مواد غذایی دلخواهتان را با اندازه های یکسان و کیفیت بالا خرد نماید و رضایت شما را جلب نماید.


خردکن-دستی-اصل


شما میتوانید سبزیجات و صیفی جات متنوع را با سه روش مختلف خرد نمایید. بر روی درب این سبزی خردکن دستی سه سوراخ قرار دارد که میتوانید به دلخواه دستگیره ی اهرمی شکل این محصول را داخل آنها قرار داده و در جهت عقربه ساعت یا خلاف عقربه ساعت یا با سرعت بالا مواد غذایی را خرد نمایید.


انواع-خردکن-دستی


علاوه بر قابلیت خردکنی این دستگاه، رشته کن و ورقه کن نیز همراه این خردکن چهار تیغه وجود دارد که ابزار ایده الی برای سفره ارایی و میوه آرایی می باشد.




خردکن-دستی-سبزی


کف این محصول با پایه های چسبناکی مجهز شده است که از سر خوردن و لغزیدن در حین کار جلوگیری می نماید. بدنه ی محفظه ی این محصول از جنس پلاستیک شفاف و مقاوم می باشد. تیغه ها نیز ضد زنگ است و کیفیت ساختشان بسیار مرغوب می باشد. کاسه ی این محصول از ظرفیت بالایی برخوردار است که میتوانید برای مهمانی ها نیز از آن استفاده نمایید. قطعات این محصول قابل شستشو می باشند و بدون نیاز به فشار و زحمت میتواند از عهده ی حجم بالای میوه ها و سبزیجات بربیاید.


انواع-خردکن-دستی