خرید میناکاری از فروشگاه تک سبد

میناکاری یکی از زیباترین آثار هنری در چند دهه ی اخیر بوده است که علاوه بر گردشگران، عموم مردم هم با استقبال زیادی اقدام به خرید این آثار مینمایند.


قیمت قاب مینا


اصفهان را میتوان  کانون میناکاری در ایران نامید و اساتید برجسته ی میناکاری در این شهر مشغول به فعالیت و خلق آثار فاخر و نفیس مینا هستند، بنابراین مینای اصیل و مرغوب را بایستی از اصفهان تهیه کرد.


بشقاب میناکاری

 

خرید

اما خرید میناکاری اصفهان، نه به آن معنا که به اصفهان سفر کنید، کافی است در خانه بمانید و به فروشگاه بزرگ تک سبد که یکی از برترین عرضه کنندگان محصولات میناکاری اصفهان در ایران به شمار میرود، مراجعه نموده و با مقایسه ی قیمت، کیفیت و زیبایی، مینای مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایید.


بشقاب مینا


از انواع ظروف میناکاری اصفهان که در سایت تک سبدموجود میباشد، بشقاب های میناکاری بیش از بقیه آثار مورد توجه قرار میگیرند.

یکی از این بشقاب ها که اثر برجسته ی استاد بزرگ مینا، استاد مداح الحسینی است، بشقاب مینا با قطر 29 سانتی متر میباشد که آمیخته ای از عشق و هنر این استاد فرهیخته به هنر مینا است و امضای ایشان در پشت ظرف نشان از اصالت و مرغوبیت این بشقاب مینا دارد که با قیمت 75000 تومان در تک سبد عرضه میشود.


قاب مینا


خرید

بشقاب دیگر مینابا قطر 19 سانتی متر که آن هم ساخته ی دست هنرمندان اصفهانی میباشد با قیمت 69000 تومان، یکی از زیباترین محصولات موجود در سایت تک سبد به حساب می آید.


خرید بشقاب مینا



خرید


قرار گرفتن همین بشقاب های مینا درون یک قاب چوبی بسیار شکیل، محصول را به یک اثر فاخرتر و ارزشمند تر تبدیل میشود که منزل شماا مزین به یک سلیقه کاملا ایرانی میشود و با قیمت 44000 تومان به فروش میرسد.