دستبند هوشمند همه کاره M2

ساعت هوشمند سلامت m2 با داشتن امکاناتی منحصر به فرد و همگام با نیاز های روزمره مردم، به راحتی توانسته جایگاه ویژه ای بین گجت های هوشمند مچی پیدا نماید.


ساعت


مچ بند m2 با قابلیت اندازه گیری ضربان قلب شما و آنالیز آن بر اساس برنامه جانبی که بر روی گوشی همراه شما، چه آندروید و چه آی او اس باشد به شما برای حفظ سلامت و اصلاح وضعیت جسمی شما برنامه ای خاص شما ارائه می دهد.


ساعت هوشمند m2


این دستبند هوشمند سلامتی با توانایی محاسبه میزان مصرف کالری در طول روز می تواند میزان دقیقی از کالری که سوزانده اید را در اختیار داشته باشید.

 

 

مچ بند سلامت m2

با امکان محاسبه کالری سوزانده شده می توانید مصرف کالری ورودی خود را تنظیم نمایید و تغذیه خود را اصلاح کرده و به سلامت و فرم ایده آل خود برسید.


مچ بند سلامت


از دیگر ویژگی های مچ بند هوشمند m2 بررسی خواب شماست! این مچ بند هوشمندبا امکان تعیین کیفیت خواب شما و می تواند آنالیزی هوشمندانه در مورد وضعیت خواب شما در اختیارتان قرار دهد. امکان محاسبه مسافت از دیگر ویژگی های این دستبند سلامت است.

 

دستبند سلامت

 

دستبند هوشمند m2 با استفاده از پد هوشمندی که در کف ان قرار دارد می توان فشار خون شما را اندازه گیری کند و در اختیارتان قرار دهد. اطلاع از میزان فشار خون یک امر واجب و حیاتی برای یک فرد است و این مچ بند سلامت به سادگی در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید سلامت خود را ارزیابی نمایید.


مچ بند سلامت m2


نرم افزار کمکی مچ بند m2 بخود با آنالیز موارد گفته شما به شما برنامه ای پیشنعادی در اختیار می گذارد و طبق دلایل علمی برای شرایط حال حاضر شما برنامه تمرینی پیشنهادی ارائه  می دهد.

↓ برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول کلیک کنید ↓


قیمت 95.900 تومان

خرید محصول

smart band m2