دستگاه آبمیوه گیری اهرمی دستی

یکی از بهترین راه ها برای گرفتن راحت و سرعتی آب گیری میوه های فصلی استفاده از این محصول می باشد که می توان با استفاده از آن به سرعت آب میوه ها را بگیرید و برای موارد مختلف از آن استفاده نمایید.


آبمیوه گیری دستی


یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های آبمیوه گیری را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. از بهترین دستگاه های ابمیوه گیری می توان به آبمیوه گیری چهار فصل فلزی بیتا Metal Fruit Juicer BITA 101 اشاره کرد.

 

 ابمیوه گیری باکیفیت


بیتا 101:
این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است و بهترین اجناس مواد اولیه را را در خود جای داده است.


ابمیوه گیری دستی  برای اشپزخانه


این محصول دارای دسته ای اهرمی می باشد که می توانید با استفاده از آن بر روی میوه هایی که بر روی این دستگاه قرار دارد فشار وارد نمایید و آب میوه های هر فصلی را به راحتی بگیرید.


ابمیوه گیری دستی ارزان


این محصول دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشد که می توانید با استفاده از آن از این ویژگی ها بهره مند شوید.

 

 ابمیوه گیری دستی اشپزخانه

 


مشخصات فنی بیتا 101:
وزن محصول تقریبا 7 کیلوگرم می باشد که می توان آن را بر روی کابینت ها و یا دکور هایی مختلف گذاشت تا برای شما قابل دسترس و استفاده باشد.

 

 

 ابمیوه گیری دستی مناسب


این محصول دارای بدنه ای فلزی است که از لعابی قدرتمند بهره برده است که می توان آن را به خوبی در هر مکانی قرار داد و بدون نگرانی از این محصول استفاده نمود.


ابمیوه گیری باکیفیت وارزان


این محصول دارای لعابی ضد اسید می باشد که می توانید بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید و آب هر میوه ای را که مد نظر دارید بگیرید.


ابمیوه گیری دستی  برای اشپزخانه اهرمی


این محصول برای آبگیری انار بسیار مناسب می باشد و می تواند آب انار را برای شما به صورت شفاف بگیرد و تفاله های آن را بر روی ظرف نگه دارد.



ابمیوه گیری دستی ارزان اهرمی


ابعاد آبمیوه گیری چهار فصل فلزی بیتا Metal Fruit Juicer BITA 101 13*26*38 سانتی متر می باشد که در نوع خود بسیار نمونه می باشد و بهترین سایز ممکن برای آن در نظر گرفته شده است تا بتوانید در محیط های مختلف از آن استفاده نمایید.

 

 

 ابمیوه گیری دستی ارزان و باکیفیت


شما می توانید از این محصول برای آبگیری انواع میوه های آبدار مانند انار، پرتقال، انگور، لیمو، گریپ فروت و دیگر مرکبات استفاده نمایید و آب میوه خود را درون ظرفی که زیر دستگاه قرار دارد بریزید و از آن بهره ببرید.

 

 ابمیوه گیری باکیفیت و ارزان


محصولی که برای شما به ارمغان آورده ایم دارای کاسه و تفاله گیر آلومینیومی پرداخت شده ضد زنگ می باشد که شما را بر آن داشته تا به آسانی از این محصول استفاده نمایید.

 

 ابمیوه گیری دستی مناسب اهرمی


خرید آمیوه گیری دستی بیتا 101:
فروشگاه اینترنتی تک سبد برای شما عزیزان تعدادی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های آبگیری میوه را در معرض فروش قرار داده است. شما عزیزان می توانید آبمیوه گیری دستی و اهرمی خود را از این درگاه سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

 

 ابمیوه گیری دستی اشپزخانه اهرمی ارزان

 

در نظر داشته باشید که این محصول دارای 5 سال گارانتی می باشد که نشان دهنده کیفیت خارق العاده این دستگاه آبمیوه گیری اهرمی دستی می باشد.


ابمیوه گیری دستی  برای اشپزخانه ارزان


برای خرید می توانید از این درگاه استفاده نمایید و محصول مورد نظر خود را با تخفیف هایی که برای شما عزیزان در نظر گرفتیم خریداری نمایید و از آن بهره ببرید.

 

دکمه زیر را لمس کنید و محصول خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید
قیمت استثنایی 165000 تومان

خرید محصول