دستگاه بخور صورت هایتک راز سلامتی پوست صورت

دستگاهی که با استفاده از آن می توانید صورت خود را در معرض بخور های گرم و  یا سرد قرار دهید همین دستگاه بخور می باشد که با متصل کردن آن به برق قادر خواهید بود آن را به کار بیاندازید و مقدار ولتاژ مصرفی را افزایش دهید تا بخور گرم بیشتری داشته باشید.


بخور گرم


این دستگاه مناسب برای تمامی سنین می باشد و افرادی که سلامت پوست آن ها برای ایشان مهم است می توانند از این محصول استفاده کنند.


بخور گرم جدید


این محصول دارای محفظه ای می باشد که بخور را به صورت مستقیم به تمام صورت شما می تاباند و این باعث خواهد شد تمام صورت شما در معرض بخور این دستگاه قرار بگیرد.


بخور گرم صورت


با توجه به این نکاتی که اعلام کردیم باید متوجه شده باشید که با استفاده از این محصول می توانید بخور گرم را به صورت خود و همین طور مجراهای تنفسی خود وارد نموده و آن را به بهترین شکل تنفس کنید.


بخور گرم صورت جدید


این محصول برای کسانی که مشکل ریوی و تنفسی دارند نیزمناسب می باشد و شما عزیزان می توانید به راحتی از آن برای تنفس هوای تازه و باز کردن مجرای تنفسی استفاده نمایید.


بخور گرم جدید


پس با خرید این دستگاه بخور صورت هایتک به صورت اینترنتی از فروشگاه تک سبد می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.


بخور سرد لیمو


لازم به ذکر است که این محصول  قبل از ارسال برای شما عزیزان تست خواهد شد.


بخور گرم جدید



دکمه زیر را لمس کنید

قیمت استثنایی 39000 تومان

خرید محصول