دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان، ضامن سلامتی

دستگاه تصفیه آب خانگی SWS در دو مرحله آب را تصفیه می کند. ابتدا آب در مرحله ی اول از یک لایه ی سرامیکی عبور می کند و سپس در مرحله ی بعدی از یک لایه ی نانویی عبور کرده و به خروجی می رسد.


تصفیه آب خانگی


شما به آسانی و بدون کمک فرد ماه می توانید فیلتر دستگاه را شستشو دهید و حتی تا چندین بار دیگر از آن استفاده کنید. و حتی می توانید فیلتر جدید خریده و آن را با فیلتر قدیمی دستگاه تصفیه آب خانگی تعویض کنید.


تصفیه آب خانگی


دستگاه تصفیه آب SWS دو فیلتر قوی دارد که در باره آن توضیح می دهیم. یک فیلتر از نوع نانو KDF  می باشد و فیلتر دیگر از نوع کارتریج سرامیکی است. فیلتر این قسمت را نیز می توانید چندین بار شستشو داده و تا چند مرتبه استفاده کنید.


تصفیه آب خانگی


دستگاه تصفیه آب SWS دارای دو خروجی می باشد که توسط یک دستگیره که روی آن است بین این دو حالت سوییچ می شود. یکی از خروجی ها برای آب معمولی شهری و دیگری برای آب تصفیه شده است.


تصفیه آب خانگی


قسمت ورودی آب این دستگاه یک زاویه کتانژانت مخصوصی دارد که به راحتی بسته نمی شود. ابعاد این دستگاه 6×10×12 سانتیمتر می باشد و وزن آن نیز 260 گرم است. جنس این تصفیه آب نیز از پلاستیک بوده و رنگ آن هم سفید می باشد.


تصفیه آب خانگی


دوره عمر این محصول به طور متوسط معادل 10 هزار لیتر آب می باشد و نیازی نیز به برق و باتری ندارد. این دستگاه 99 درصد آلودگی ها را از آب جدا کرده و نسبت به قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است.


تصفیه آب خانگی



برای آشنایی با دستگاه تصفیه آب خانگی روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : 29000 تومان


تصفیه آب خانگی