شیلنگ جادویی xhose مناسب برای آبیاری باغچه

اگر شما عاشق گلها و گیاهان هستید و به دنبال شیلنگی مناسب و بلند برای آبیاری گیاهانتان هستید٬ که تا فاصله زیادی را تحت پوشش قرار دهد و هم چنین فضای بسیار کمی را اشغال کند٬ پیشنهاد ما به شما خرید شیلنگ جادویی xhose از فروشگاه اینترنتی تک سبد است٬ با خرید این شیلنگ به راحتی باغچه خود را آبیاری کنید و به گلها و گیاهانتان رسیدگی کنید و باعث طراوت آنها شوید.


شیلنگ جادویی xhose


شیلنگ جادویی xhose ساخت کشور چین است و از یک لایه انعطاف پذیر درونی و یک لایه تاشو بیرونی ساخته شده است٬ که این دو لایه توسط روکشی از جنس مش بافته شده قوی پوشیده شده اند. شیلنگ xhose با کمترین وزن٬ بیشترین طول را ارائه میدهد٬ این شیلنگ 5 متری تا فاصله 15 متر را تحت پوشش قرار میدهد و با این شیلنگ به راحتی میتوانید آبیاری کنید و یا هر جایی را که خواستید شستشو دهید.


شیلنگ مجیک هوس


شیلنگ مجیک هوز در ابتدا 5 متر است٬ که با اتصال به شیر آب و جریان پیدا کردن آب٬ به طور معجزه آسایی به سه برابر حالت اول یعنی 15 متر میرسد٬ این افزایش طول بسته به فشار آب متفاوت است و هرچه فشار آب بیشتر باشد این افزایش بیشتر است و تا سه برابر حالت اول امکان دارد. این شیلنگ دارای یک آبپاش با ۸ مدل خروجی پرتاب آب است٬ که یکی از این ۸ حالت مختص آبیاری گیاهان است.


شیلنگ جادویی اصل


جمع آوری شیلنگ ایکس هوز به صورت کاملا خودکار انجام میشود٬ کافیست شیر آب را ببندید با قطع جریان آب٬ شیلنگ به حالت اول بازمیگردد و به کوچکی یک بسته دستمال کاغذی میشود. این شیلنگ تنها ۴۵۰ گرم وزن دارد و به راحتی قابل حمل است و دست شما از کار کردن با آن خسته نمیشود٬ پس به راحتی میتوانید گلها و گیاهان خود را آبیاری کنید.


خرید شیلنگ آب جادویی


این محصول ضد ضربه طراحی شده است و بدنه آن مقاوم٬ مستحکم و انعطاف پذیر است و در برابر نورخورشید و رطوبت پوسیده نمیشود. این شیلنگ در سه اندازه مختلف: ۵ متری٬ ۷.۵ متری و ۱۰ متری وجود دارد٬ که شما بنا به نیاز خود میتوانید هر اندازه ای را که خواستید سفارش دهید‌.



با خرید شیلنگ آب جادویی از فروشگاه اینترنتی تک سبد به قیمت 21000 تومان به راحتی گلها و گیاهان را آبیاری کنید.

قیمت:21000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید