فروش ویژه ساعت دیواری طرح میناکاری

آثار هنری بجا مانده از تمدن های پیشین ایرانی نشان از هنر شناسی و هنر دوستی ایرانیان از دیر باز دارد، در واقع هنر وسیله ای می باشد برای آنکه انسن وجود خود را بسط دهد و در طول تاریخ ماندگار گردد.




ایرانین که از دیر باز در زمینه هنر و هنر آفرینی فعال بوده اند و آثار هنری زیادی از تمدن های پیشین بجا مانده است و نشان از فرهنگ غنی ایرانی دارد.




هنرهایی از جمله میناکاری و خاتم کاری که جزء هنر های اصیل ایرانی محسوب می شوند و محصولات متعددی با این هنر زیبا و اصیل ساختته می شود.




از جمله این محصولات، ساعت میناکاری می باشد که در واقع تلفیقی ظریف و هوشمندانه از هنر و صنعت می باشد، هنری که توانسته است به خوبی جای خود را در هر خانه ای باز کند.




اگر قصد تهیه یک هدیه زیبا و ماندگار برای عزیزانتان دارید می توانید با خرید هدیه ساعت دیواری میناکاری به مقصود خود برسید.




با توجه به مناسب بوده قیمت ساعت دیواری میناکاری این محصول می تواند به عنوان یک هدیه تبلغاتی مناسب برای سازمان ها و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گیرد.




این ساعت زیبا که متشکل از یک صفحه میناکاری زیبا می باشد که با قاب خاتم کاری به زیبایی آراسته شده است و هر دو هنر به دست هنرمندان چیره دست اصفهانی طراحی و تولید شده است.




برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ساعت دیواری میناکاری اصفهان به لینک زیر مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت همراهی با ما می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت :  68000 تومان

خرید