لامپ حشره کش برقی بدون عوارض زیست محیطی و مسمومیت

با شروع فصل های گرم سال و هجوم حشرات موذی پرنده از جمله مگس و پشه، یکی از دغدغه ها نگرانی از نیش حشرات موذی و خطر انتقال بیماری ها و دنبال راه حل بودن برای از بین بردن این حشرات می باشد.

 



سر و صدای ناشی از پرواز حشرات پرنده و نیش آنها می تواند خواب راحت را از چشم شما می رباید و داشتن خوابی شیرین را برای شما سخت میکند. بخصوص از در خانه نوزادی داشته باشید نگرانی از آسیب کودک نگرانی ها را بیشتر می کند.

 



شاید اولین راهی که به ذهن شما بیاید استفاده از حشره کش های شیمیایی می باشد، که می تواند عوارض متعددی از جمله آلودگی های زیست محیطی و مسمومیت های انسانی را به دنبال داشته باشد.




این مسمومیت ها می تواند از طریق جذب شدن سموم از طریق پوست یا بلعیده شدن باشد که عوارض جبران ناپذیری را به دنبال دارد.




استفاده از حشره کش های شیمیایی در محیطی که کودکان زندگی می کنند بسیار خطرناک می باشد زیرا علاوه بر خطر استنشاق، خطر بلعیده شدن توسط کودکان بسیار زیاد می باشد.




اما راه حل مناسب برای خلاصی از شر حشرات موذی چه می باشد، پیشنهاد ما استفاده از لامپ حشره کش برقی خانگی می باشد که بدون عوارض حشره کش های شیمیایی می باشد و شما می توانید بدون نگرانی از مسمومیت از یک خواب راحت لذت ببرید.




مشخصات حشره کش برقی، به گونه ای می باشد که به راحتی به سرپیج وصل می شود و نیاز به مهارت خاصی برای وصل کردن آن نمی باشد، همچنین مکانیسم عملکرد آن به گونه ای می باشد که با تولید نور بنفش حشرات را به خود جذب و منهدم می کند.




برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 39000  تومان

اطلاعات بیشتر و خرید