لامپ سنسوردار هوشمند مخصوص فضاهای بزرگ

چراغ دیواری خورشیدی سولار موشن جهت استفاده در محوطه های باز و بزرگ مانند باغ، حیاط،باغچه، آلاچیق،محوطه ی انبار و تالار، راهرو و روف گاردن به کار میرود. این چراغ سولار خورشیدی 20 عدد لامپ ال ای دی داشته و نور زیبا و چشم نوازی را از خود ساطع می نماید.


لامپ-سولار-خورشیدی


این لامپ سولار خورشیدی با استفاده از نور خورشید فعالیت نموده و شبها به صورت اتوماتیک روشن میشود. پنل خورشیدی که بر روی این محصول قرار گرفته است نور آفتاب را طی روز جذب می نماید. باطری لیتیومی این محصول انرژی دریافتی را تبدیل به برق می نماید و آن را در خود ذخیره میکند.


لامپ-سولار-خورشیدی


ظرفیت این لامپ 800 میلی آمپر می باشد. چراغ دیواری باغی خورشیدی 20 ال ای دی دارای یک سنسور نوری و یک سنسور حرکتی می باشد. لامپ سولار به محض تاریک شدن هوا روشن میشود و تا صبح به فعالیت خود ادامه میدهد و با روشن شدن هوا خاموش میگردد.


لامپ-خورشیدی


سنسور حرکتی این لامپ بسیار دقیق عمل می نماید و با نزدیک شدن اشیا یا افراد به لامپ فعال میشود و لامپ را با قدرت بیشتری روشن می نماید. از دیگر مشخصات و ویژگی های این لامپ میتوان به خاصیت ضدآب، بدنه ی پلاستیکی مقاوم و ضدضربه، سبک با ابعاد کوچک، دکمه خاموش و روشن، نور عالی و صرفه جویی در انرژی اشاره کرد.




لامپ-خورشیدی


قبل از اولین استفاده از این لامپ می بایست آن را به مدت 3 روز مقابل آفتاب قرار دهید. باطری این محصول بسیار مقاوم بوده و متوسط عمر آن 30 هزار می باشد. مدت زمان شارژ این محصول 6 تا 8 ساعت می باشد.


لامپ-خورشیدی-باغ