هندزفری سیم دار مدل تک گوش

هدست بلوتوثی طرح جبرا مدل wireless bluetooth handsfree single stereo headset zz-4  یکی از محصولات پرطرفدار برند جبرا می باشد. هدست بلوتوثی جبرا دارای کیفیت بالایی بوده و برای استفاده ی روزانه انتخاب مناسبی به شمار میرود. ابعاد این هدست بلوتوثی وایرلس 0.8*1*5 سانتی متر است و به راحتی قابل حمل می باشد.


هندزفری-بادیگاردی-ارزان


این محصول از طریف بلوتوث نسخه چهار به انواع دستگاه ها همچون موبایل،تبلت،کامپیوتر و دیگر سیستم های مجهز به بلوتوث متصل میشود. میکروفون این هدست از نوع داخلی بوده و امکان پاسخ گویی به مکالماتتان را به راحتی فراهم میسازد.


هندزفری-بادیگاردی-اصل


این محصول از نوع تک گوشی بوده و ظرفیت باطری لیتیومی آن 75 میلی امپر می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به دکمه خاموش و روشن، دکمه کنترل صدا، سیستم ضد نویز و طراحی ارگونومیکی اشاره کرد.


هندزفری-بادیگاردی-اصلی


هندزفری بادیگاردی فشن مدل fashion bodyguard headset OKU-05 یکی دیگر از هندزفری بسیار متداول می باشد.این محصول به صورت سیمی طراحی شده است و برای یک گوش می باشد. این هندزفری بادیگاردی ارزان با تمامی گوشی ها و تبلتهای دارای جک 3.5 میلی متری سازگار است. با استفاده از این محصول میتوانید به راحتی به موسیقی گوش داده یا به مکالماتتان پاسخ دهید.


هندزفری-بادیگاردی-اصلی



وزن این هندزفری بسیار کم است و تنها حدود 13 گرم وزن دارد. طول سیم هندزفری فشن 110 سانتی متر و دارای میکروفون داخلی می باشد. برای راحتی بیشتر کاربر، این محصول به صورت سمعکی داخل گوش قرار میگیرد و قسمت بالای آن به گونه ای طراحی شده است که قابل مشاهده از فاصله ی دور نباشد.


هندزفری-بادیگاردی-اصل