هیتر گرمابخش خانه شما

همه ساله فصل زمستان که میرسد، به دنبال گرم نمودن محیط منزل یا محل کار به بهترین وجه هستیم، بنابراین برای این امر  در جستجوی بهترین وسایل گرمایشی هستیم.


هیتر برقی رومیزی


هیتر برقی کم مصرف جز آن دسته وسایل گرمایشی هستند که با کمترین مصرف انرژی، بیشترین گرمای ممکن را تولید میکنند تا منزل شما را در فصول سرد سال گرم نگه دارند، دلیل آن هم طراحی منحصر به فرد و پنکه ای آن است، چرا که با دارا بودن قابلیت چرخش به چپ و راست و یا هر طرفی که خواستید، محیط را به سرعت گرم می نماید.


هیتر برقی

 

خرید

 

منبع تغذیه ی این هیتر ها انرژی الکتریکی میباشد.برقی بودن برای این گونه هیتر ها یک مزیت محسوب میشود، بخاطر اینکه در اثر استفاده از آن گاز های سمی به محیط نشت نمیکنند و باعث خطر وخفگی برای ساکنین منزل خصوصا در شب و به هنگام خواب نمیشود.

 

هیتر برقی خانگی


اندازه و ابعاد کوچک آن، سبکی و قابل حملی اش باعث سهولت در استفاده در هر نقطه از منزل میباشد. مینی بخاری برقی رومیزی همان گونه که از نامش پیداست، سبک آن به گونه ای است که به راحتی  و حتی بدون داشتن پایه، بر روی میز نصب میگردد.


هیتر برقی کوچک


اتوماتیک بودن این هیتر ها باعث میشود تا هر زمان که مخیط به دمای مطلوب رسید، دستگاه خاموشش گردد تا در مصرف انرژی هم صرفه جویی شود.


مینی بخاری برقی


خرید


فروشگاه تک سبد مینی بخاری برقی را به قیمت 55000 تومان و هیتر برقی کوچک را به قیمت 69000 تومان در اختیار مشتریان قرار داده است.