ویژگی های ساعت دیواری پلی استر

ساعت دیواری در منازل ما همیشه جایگاه ویژه ای داشته است و علاوه بر استفاده ی کاربردی که دارد، میتواند به عنوان یک وسیله ی تزیینی برای دکوراسیون منزل نیز تلقی شود.


ساعت دیواری لوکس


از آنجا که ساعت دیواری فانتزی پلی استری به رنگ استخوانی و بسیار لوکس است، میتواند با هر سبک دکوراسیونی متناسب باشد و زینت بخش دیوار های خالی منزل گردد.

این ساعت، نگین های کریستالی و آبی رنگی در حاشیه ی خود دارد که بر اثر برخورد نور به همین نگین ها، نور به طرز جالبی در محیط منعکس میگردد و پذیرایی شما را مجلل و باشکوه می نماید.


ساعت دیواری فانتزی


دومین چیزی که از یک ساعت دیواری انتظار داریم، این است که در هنگام سکوت خصوصا سکوت شب صدای تیک تاک عقربه های آن باعث برهم خوردن آرامشمان نگردد، که دقیقا همین مسئله در ساعت دیواری پلی استر نمایان است.


ساعت دیواری پلی استر


موتور روانگرد ساعت که تنها به یک باتری قلمی نیاز دارد، کاملا بی صدا بوده و دیگر صدای آزاردهنده ی آن مخل آرامشمان در منزل نخواهد شد.

دوام و طول عمربالای این ساعت از دیگر ویژگی های آن به شمار میرود.


ساعت دیواری


در خرید هر کالایی ما به دنبال این هستیم که علاو بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم داشته باشد.ارزش واقعی ساعت دیواری ایرانی پلی استر 122000 تومان میباشد که فروشگاه بزرگ تک سبد جهت جلب رضایت مشتریان خود، برای آن تخفیفی ویژه قرار داده است و به قیمت 111000 تومان به فروش میرسد.


اطلاعات بیشتر و خرید


ساعت دیواری نگین دار