پیشنهاد ویژه خرید ظرف غذای برقی ارزان !!

تا سالها افرادی که نیاز به جابجایی غذا به محل کار داشتند، به روش های قدیمی و زمان بر و درون ظروف فلزی قدیمی غذای خود را جابجا می کردند و برای گرم کردن آن نیز نه تنها وقت زیادی مصرف می شد بلکه سوختن و یا داغ شدن بیش از حد بدنه آن ها و همچنین استفاده از وسایل گرمازایی همچون المنت های حرارتی باعث اتلاف انرژی می شدند.



اما اکنون با ظرف غذای حرارتی و برقی که در تصاویر می بینید به راحتی و صرف انرژی برق بسیار پایین می توانید غذای خود را گرم و از نوش جان کردن آن لذت ببرید. این نوع ظروف با صرف زمان بسیار کم، بازدهی بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.


در ابتدا باید به این نکته توجه داشت که ظرف غذای برقی و داخل استیلی که به شما معرفی می شود جهت گرم کردن و تازه نگه داشت و همچنین پخت غذا است که به نوبه خود به صرفه جویی در وقت و زمان به شما کمک می کند.



باید در نظر داشت که شیوه عملکرد این دستگاه جهت گرم کردن و یا حتی پخت مواد غذایی با استفاده از بخار آب است، به این منظور حتماً باید قبل از استفاده مقداری آب درون محفظه آن بریزید و سپس به برق متصل نمایید .



محفظه استیل قرار داده شد داخل گرمکن برقی غذا، به آسانی شسته شده و از آن جدا شده که به راحتی دوباره مورد استفاده قرار می گیرد، بدون آنکه نگران باشید که آب به لوازم برقی آن آسیبی وارد کند.



 ظرف غذای برقی حرارتی، از خصوصیات منحصربه فردی  برخوردار است که می توان به قابلیت پخت و پز و نگهداری غذا و استفاده از آن به عنوان یک تخم مرغ پز ویا یک بخار پز کوچک و کم جا اشاره نمود.



همچنین این قابلیت باعث شده که شما بتوانید ظرف را درون یخچال نگهداری کنید وفقط برای گرم کردن آنرا داخل محفظه دستگاه قرار دهید.



 

 

قیمت ظرف غذای داخل استیل: 149,000 تومان

 

خرید

 

قیمت ظرف غذای پلاستیکی برقی: 49,000 تومان

 

خرید محصول