چراغ سولار ال ای دی دار هوشمند

چراغهای سولار خورشیدی به علت نوع مصرف انرژی با لامپهای معمولی متفاوت می باشند. محصولی که در ادامه معرفی میکنیم یک لامپ انرژی خورشیدی بوده و هیچگونه الودگی تولید نمی نماید. این گونه محصولات تنها با مصرف انرژی خورشید به فعالیت خود ادامه میدهند.


لامپ-سولار-خورشیدی


چراغ خورشیدی باغ سولار موشن تحولی عظیمی در ایجاد نور و روشنایی در محوطه های باز و بزرگ به وجود آورده است. این محصول با یک پیچ بر روی دیوار نصب میگردد و محوطه ی اطراف را با نور زیبا و چشم نواز خود روشن می نماید. پنل خورشیدی لامپ سولار وظیفه ی دریافت انرژی خورشید را دارد.



لامپ-خورشیدی


این پنل روزها با جذب نور خورشید فعالیت می نماید و با تاریک شدن هوا از انرژی دریافتی برای روشن نمودن لامپ استفاده می نماید. این محصول دارای 20 عدد لامپ ال ای دی سفید رنگ است که قدرت خوبی در ایجاد روشنایی دارند. سنسور حرکتی این لامپ سولار دارای 3 متر برد بوده و اشیا و افرادی که به لامپ نزدیک میشوند را به سرعت تشخیص میدهد.



لامپ-خورشیدی-باغچه


این ویژگی باعث پرنور شدن لامپ سولار میگردد و تا چند ثانیه بر روی این حالت باقی می ماند. بدنه ی چراغ دیواری باغی خورشیدی سولار موشن مانع از نفوذ آب یا گرد و خاک به درون آن میگردد که این ویژگی عمر لامپ را افزایش میدهد.


لامپ-خورشیدی-باغ


برای پیچ کردن چراغ سولار یک جای مخصوص بر روی آن قرار گرفته است که با پیچ مربوطه میتوانید از آن استفاده و لامپ را نصب نمایید. این لامپ سولار پس از هربار استفاده به 8ساعت شارژ نیاز دارد که این میزان شارژ بستگی به فصل،عدم وجود آلودگی در هوا،دمای هوا و ... دارد. 


لامپ-خورشیدی-سنسوردار