کتری برقی مسافرتی کوچک و جمع و جور

کتری برقی مسافرتی یک همراه ضروری،کوچک و کاربردی در سفرهایتان می باشد. با استفاده از یک کتری مسافرتی میتوانید آن را تبدیل به قهوه ساز و چایساز فوری نیز نمایید.کتری برقی مسافرتی کوچک استیلو را میتوانید در طول سفر و در کل خارج از منزل استفاده نمایید و از نوشیدنی داغتان لذت ببرید.با استفاده از این محصول میتوانید در کمترین زمان چایی،قهوه،دمنوش،چای سبز و بسیاری از نوشیدنی های دیگر را تهیه نمایید.


کتری-برقی-کوچک



کتري برقي مسافرتي همراه استیلو به وسیله ی برق شهری و توسط یک المنت بسیار قدرتمند آب را کمتر از یک دقیقه به جوش می آورد.کافیست مقدار آب مورد نیازتان را درون محفظه ی این کتری مسافرتی ریخته و دوشاخه آن را به پریز وصل نمایید.




کتری-برقی-مسافرتی


برای تامین ایمنی بیشتر این محصول همراه با یک قاشق پلاستیکی عرضه شده است و همچنین دارای سیم بلندی می باشد.ظرفیت این کتری در حدود نیم لیتر است.


کتری-برقی-سفری



کتري برقي همراه استیلو ساخت کشور ترکیه می باشد و با رنگ بندی های متنوع و جذابی عرضه میگردد.طول این محصول 10 سانتی متر عرض 15 سانتی متر و ارتفاع آن 16 سانتی متر می باشد و به راحتی قابل حمل است. جهت جلوگیری از ریختن آب جوش به بیرون و همچنین اتصال راحت تر این کتری به پریز، سیم محصول بلند طراحی شده است.جنس بدنه ی این کتری از فایبرگلاس فشرده و مقاوم می باشد.



کتری-همراه-کوچک