دستگاه آبمیوه گیری اهرمی دستی

یکی از بهترین راه ها برای گرفتن راحت و سرعتی آب گیری میوه های فصلی استفاده از این محصول می باشد که می توان با استفاده از آن به سرعت آب میوه ها را بگیرید و برای موارد مختلف از آن استفاده نمایید. یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های آبمیوه گیری را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. از بهترین دستگاه های ابمیوه گیری می توان به آبمیوه گیری چهار فصل فلزی بیتا Metal Fruit Juicer BITA 101 اشاره کرد.


ادامه مطلب...

دستگاه بخور سرد ارزان و باکیفیت در تک سبد

این محصول یکی از بهترین دستگاه های تصفیه هوا و میکروب زدایی هوای اطراف شما می باشد که می توانید به راحتی از بخور سرد نانو دارای چراغ خواب nano aroma diffuser and humidifier استفاده نمایید. این محصول دارای چراغ خوابی می باشد که می توان آن را در هنگام شب روشن نمود و نور کافی در شب را برای دیدن و یا برداشتن اجسام در اتاق بهره ببرید.

ادامه مطلب...

خرید گلدان میناکاری مرغوب اصفهان

یکی از بهترین و زیبا ترین محصولات هنر های دستی میناکاری می باشد که با بهترین نقش ها و طرح ها در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. در این پست می خواهیم یک محصول منحصر بفرد از میناکاری را به شما معرفی نماییم که می توانید از آن برای تزیین و نگه داشتن گل استفاده کنید . بله درست حدس زدید با این محصول میناکاری که گلدان میناکاری می باشد می توانید بهترین راه برای نگداری گل را در منزل خود بیابید.

ادامه مطلب...

فواید خرید دستگاه بخور گرم صورت | تک سبد

اگر شما از آن دسته افرادی می باشید که به دنبال راه حلی برای داشتن پوست شاداب و با طراوت می باشید می توانید قبل از استفاده از انواع ماسک های گیاهی بر روی پوست خود از بخور گرم صورت استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به مرکز فروش دستگاه بخور صورت یکی از انواع مختلف این محصول را خریداری نموده و از فواید استفاده از این دستگاه بهرمند شوید.

ادامه مطلب...

خرید جعبه خاتم کاری شده اصل با تخفیف ویژه

این جعبه خاتم کاری شده زیبا که به دست هنرمندان اصفهانی تولید شده است را می توانید بر روی میز خود قرار دهید و زینت بخش خانه های شما باشد. این محصول زیبا که اثر هنرمندان خوش ذوق و چیره دست اصفهانی می باشد به عنوان یک می تواند به عنوان یک هدیه ارزشمند و زیبا خریداری شود و به دوستداران هنر هدیه داده شود. این جعبه خاتم کاری ارزان قیمت می تواند به سرعت جای خود را در میان سایر وسائل تزئینی باز کند، شما می توانید با استفاده از این جعبه زیبا از وسایل تزئینی و زیور آلات خود نگهداری نمایئد.

ادامه مطلب...

خرید دستگاه بادکش و حجامت خانگی ارزان قیمت

با استفاده از دستگاه حجامت خانگی در موضع مورد نظر با جمع کردن خون در ناحیه‌ای که فنجان‌ها روی پوست قرار داده شده موجب رفع تنش عضلانی و بهبود جریان خون در بدن می شود. با استفاده از دستگاه حجامت خشک تنها با ایجاد مکش مناطقی از پوست و افزایش جریان خون در موضع مورد نظر بهبود حاصل می شود. نحوه استفاده از دستگاه بادکش طبی بدن به این صورت می باشد که فنجان ها برروی موضع مورد نظر قرار می گیرد و بوسیله  پمپی که به آنها متصل می شود، هوای درون محفظه‌ را تخلیه کرده.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه اب خانگی دو فیلتره

تصفیه آبی که در شهر های بزرگ جاری می باشد را به تصفیه خانه های بزرگ بیرون شهری می سپارند. این تصفیه خانه های بزرگ مقدار زیادی کلر جهت از بین بردن میکروب ها به آب وارد می کنند و در نهایت آب را از کلر های اضافی پاک خواهند کرد. اما در این بین مقدار زیادی از این کلر در آب باقی میماند و این امر باعث می شود که لوله های آهنی را دچار رسوب کرده و از آن ها در داخل خود حل نماید.

ادامه مطلب...