خرید ساعت هوشمند طرح اپل | تک سبد

این محصول که زیبایی آن چشم ها را درگیر خود خواهد کرد در دسترس شما قرار دارد تا بتوانید با زیبایی تمام این دستگاه به خوبی آشنا شوید و محصول مورد نظر خود را به دستگاه تلفن همراه خود متصل نمایید. این محصول دارای بلوتوث و نرم افزار می باشد که می تواند به راحتی با دستگاه تلفن همراه شما سینک شود. این دستگاه را می توانید بر روی مچ خود ببندید و با استفاده از آن تمامی امورات مربوط به تلفن همراه خود را انجام دهید.

ادامه مطلب...

لامپ حشره کش برقی را درب منزل تحویل بگیرید

 شما با استفاده از این محصول می توانید تمامی حشرات موذی اطراف خود را از بین ببرید و با استفاده از آن نور را به محیط ازراف بتابانید. این لامپ حشره کش برقی زپ لایت ZappLight LED 15W Mosquito Killer Lamp می تواند در عین حال به شما عزیزان کمک کند تا نور را با انرژی کمی به شما هدیه دهد. با استفاده از این محصول می توانید حشرات موذی را از خود دور کنید و بدون مزاحم به کار های شخصی خود بپردازید.

ادامه مطلب...

خرید ساعت مچی هوشمند طرح اپل ارزان قیمت

ساعت هوشمند طرح اپل واچ مدل A20، دارای بند سیلیکونی بسیار نرم و منعطف می باشد و قابل استفاده برای خانم ها و آقایان. یک محصول زیبا و چند منظوره که میتواند یک همراه خوب برای شما باشد. ساعت هوشمند طرح اپل ارزان می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی زیبا و لوکس برای برند ها و سازمان ها استفاده شود. هدیه ای که با توجه به کارایی آن می تواند موجب ماندگاری نام شرکت شما بشود.


ادامه مطلب...

خرید اینترنتی آبمیوه گیری ارزان |تک سبد

با استفاده از این محصول می توانید آب انواع میوه ها و مرکبات را بگیرید و آب میوه را زیر این دستگاه که ظرفی قرار دارد بریزید. این محصول دارای دسته اهرمی می باشد که با فشار بر روی آن قسمت بالایی این دستگاه بر روی میوه قرار خواهد گرفت و با فشار بر روی میوه آب آن را بگیرید. قسمت فلزی که زیر میوه قرار می گیرید ضد اسید است و شما می توانید آب انواع میوه ها را با آن بگیرید.


 
ادامه مطلب...

دستگاه بخور صورت هایتک راز سلامتی پوست صورت

دستگاهی که با استفاده از آن می توانید صورت خود را در معرض بخور های گرم و  یا سرد قرار دهید همین دستگاه بخور می باشد که با متصل کردن آن به برق قادر خواهید بود آن را به کار بیاندازید و مقدار ولتاژ مصرفی را افزایش دهید تا بخور گرم بیشتری داشته باشید. این دستگاه مناسب برای تمامی سنین می باشد و افرادی که سلامت پوست آن ها برای ایشان مهم است می توانند از این محصول استفاده کنند.

ادامه مطلب...

خرید بدون واسطه ظروف فیروزه کوبی اصفهان | تک سبد

هنر فیروزه کوبی بر روی زیر ساخت های مختلفی از جمله نقره، برنج، ورشو و مس پیاده سازی می شود. این هنر نیاز به صرف وقت و دقت زیادی دارد. در حال حاضر عمده فیروزه کوبی بر روی زیر ساخت های مسی انجام می شود. فیروزه کوبی اصفهان که از برترین صنایع دستی این شهر محصوب می شود به خوبی توانسته است گوی رقابت در فروش صنایع دستی را در این شهر ازآن خود کرده و به یکی از محصولات پر طرفدار تبدیل شود.

ادامه مطلب...

لامپ حشره کش برقی بدون عوارض زیست محیطی و مسمومیت

اما راه حل مناسب برای خلاصی از شر حشرات موذی چه می باشد، پیشنهاد ما استفاده از لامپ حشره کش برقی خانگی می باشد که بدون عوارض حشره کش های شیمیایی می باشد و شما می توانید بدون نگرانی از مسمومیت از یک خواب راحت لذت ببرید. مشخصات حشره کش برقی، به گونه ای می باشد که به راحتی به سرپیج وصل می شود و نیاز به مهارت خاصی برای وصل کردن آن نمی باشد، همچنین مکانیسم عملکرد آن به گونه ای می باشد که با تولید نور بنفش حشرات را به خود جذب و منهدم می کند.

ادامه مطلب...