پیشنهاد ویژه خرید ظرف غذای برقی ارزان !!

ظرف غذای برقی استیل، از ویژگی های منحصربه فردی  برخوردار است که از جمله آنها می توان به، قابلیت استفاده از آن به عنوان یک تخم مرغ پز ویا یک بخار پز کوچک و کم جا اشاره کرد.

ادامه مطلب...

خرید قهوه جوش و چایساز برقی مسافرتی

کتری برقی اسکارلت جز پرطرفدارترین کتری های برقی مسافرتی به شمار میرود. این کتری میتواند در کوتاه ترین زمان آب را جوش اورد تا بتوانید نوشیدنی داغ مورد علاقتان را تهیه نمایید. کتری مسافرتی برقی اسکارلت مدل SC1818 دارای بدنه ی تمام استیل بوده و دارای خاصیت ضدزنگ می باشد. این کتری وزن سبکی داشته و به راحتی در مسافرتها،خوابگاه و در کل محیط های خارج از منزل قبل حمل و جا به جایی می باشد.

پایه حرارتی 360 درجه ای این کتری امکان چرخش کامل بدنه ی کتری را میدهد که این ویژگی برای افراد راست دست و چپ دست مناسب بوده و میتوانند کتری را از هر جهت که مایل بودند بر روی پایه قرار دهند.ظرفیت این محصول 2 لیتر بوده که این ظرفیت امکان تهیه ی نوشیدنی داغ برای خودتان و مهمانهایتان را به راحتی فراهم می نماید. جهت استفاده ی راحت تر از این کتری، سیم محصول به پایه متصل شده است و از برق شهری تغذیه می نماید.

به محض آن که آب درون این کتری به جوش آمد جریان برق به صورت خودکار قطع میشود. یک کمه نیز برای روشن و خاموش نمودن دستگاه نیز بر روی کتری قرار گرفته است. جهت جلوگیری از ریخته شدن آب، درب محصول دارای قفل می باشد. ابعاد این کتري برقي مسافرتي همراه 23.8*16.5*20.5 می باشد. کتری برقی اسکارلت دارای چراغ نشانگر بوده که میتوانید از طریق آن فعال بودن دستگاه را متوجه شوید.

ادامه مطلب...

کتری برقی مسافرتی کوچک و جمع و جور

 

کتری برقی مسافرتی یک همراه ضروری،کوچک و کاربردی در سفرهایتان می باشد. با استفاده از یک کتری مسافرتی میتوانید آن را تبدیل به قهوه ساز و چایساز فوری نیز نمایید.کتری برقی مسافرتی کوچک استیلو را میتوانید در طول سفر و در کل خارج از منزل استفاده نمایید و از نوشیدنی داغتان لذت ببرید.با استفاده از این محصول میتوانید در کمترین زمان چایی،قهوه،دمنوش،چای سبز و بسیاری از نوشیدنی های دیگر را تهیه نمایید.

کتري برقي مسافرتي همراه استیلو به وسیله ی برق شهری و توسط یک المنت بسیار قدرتمند آب را کمتر از یک دقیقه به جوش می آورد.کافیست مقدار آب مورد نیازتان را درون محفظه ی این کتری مسافرتی ریخته و دوشاخه آن را به پریز وصل نمایید. برای تامین ایمنی بیشتر این محصول همراه با یک قاشق پلاستیکی عرضه شده است و همچنین دارای سیم بلندی می باشد.ظرفیت این کتری در حدود نیم لیتر است.

کتري برقي همراه استیلو ساخت کشور ترکیه می باشد و با رنگ بندی های متنوع و جذابی عرضه میگردد.طول این محصول 10 سانتی متر عرض 15 سانتی متر و ارتفاع آن 16 سانتی متر می باشد و به راحتی قابل حمل است. جهت جلوگیری از ریختن آب جوش به بیرون و همچنین اتصال راحت تر این کتری به پریز، سیم محصول بلند طراحی شده است.جنس بدنه ی این کتری از فایبرگلاس فشرده و مقاوم می باشد.

 

ادامه مطلب...

خرید سبزی خرد کن دستی آشپزخانه

 

خرد کردن مواد غذایی سفت مانند هویچ یا سیب زمینی خام مشکل می باشد و ممکن است باعث ایجاد درد در دست و مچ گردد. از طرفی این مواد غذایی به صورت یک دست و با کیفیت بالا خرد نمیشوند. اما مشکل با خردکن دستی چهار تیغه به راحتی حل میشود. تیغه های این محصول فوق العاده تیز می باشد و قادر است مواد غذایی دلخواهتان را با اندازه های یکسان و کیفیت بالا خرد نماید و رضایت شما را جلب نماید.

شما میتوانید سبزیجات و صیفی جات متنوع را با سه روش مختلف خرد نمایید. بر روی درب این سبزی خردکن دستی سه سوراخ قرار دارد که میتوانید به دلخواه دستگیره ی اهرمی شکل این محصول را داخل آنها قرار داده و در جهت عقربه ساعت یا خلاف عقربه ساعت یا با سرعت بالا مواد غذایی را خرد نمایید.علاوه بر قابلیت خردکنی این دستگاه، رشته کن و ورقه کن نیز همراه این خردکن چهار تیغه وجود دارد که ابزار ایده الی برای سفره ارایی و میوه آرایی می باشد.

کف این محصول با پایه های چسبناکی مجهز شده است که از سر خوردن و لغزیدن در حین کار جلوگیری می نماید. بدنه ی محفظه ی این محصول از جنس پلاستیک شفاف و مقاوم می باشد. تیغه ها نیز ضد زنگ است و کیفیت ساختشان بسیار مرغوب می باشد. کاسه ی این محصول از ظرفیت بالایی برخوردار است که میتوانید برای مهمانی ها نیز از آن استفاده نمایید. قطعات این محصول قابل شستشو می باشند و بدون نیاز به فشار و زحمت میتواند از عهده ی حجم بالای میوه ها و سبزیجات بربیاید.

 

ادامه مطلب...

خرید خردکن همه کاره دستی آشپزخانه

به وسیله ی خردکن میتوان انواع و اقسام مواد غذایی مختلف را با کیفیت بالا و بدون زحمت زیاد خرد نمود. خردکن دستی آشپزخانه نوین را میتوان به عنوان یک خردکن،مخلوط کن،همزن و جدا کننده سفیده از تخم مرغ استفاده نمود. این خردکن دستی اصل با قابلیتهای متعددی که دارد به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات آشپزخانه به شمار می آید. تیغه های این محصول بسیار تیز بوده و به وسیله ی یک دستگیره ی اهرمی شکل میتوان انواع سبزیجات و  صیفی جات را به صورت یک دست و با کیفیت مرغوب خرد نمود.

جهت خشک نمودن سبزیجات نیز میتوانید از خردکن دستی نوین استفاده نمایید. برای استفاده از این قابلیت می بایست تیغه های دستگاه را از محفظه خارج نموده و سبد پلاستیکی که همراه با محصول عرضه میشود را درون محفظه قرار دهید.سپس سبزیجات شسته شده را درون سبد بریزید و به وسیله ی دستگیره ی اهرمی شکل آن را بچرخانید تا آبهای اضافی سبزی به ته محفظه بریزد.

سفره ی غذا و وعده های غذایی خود را میتوانید با کمک این دستگاه زیباتر نمایید. با استفاده از سبزی خردکن دستی نوین میتوانید سفیده را از زرده ی تخم مرغ جدا نمایید. برای این کار یک قسمت بر روی درب محصول قرار دارد که زرده را درون خود قرار داده و سفیده را به داخل محفظه میریزد.با استفاده از قابلیت مخلوط کن و خردکن میتوانید در کوتاه ترین زمان مواد غذاییتان را مخلوط یا خرد نموده و به این ترتیب در وقت و صرف هزینه برای خرید دستگاه های مختلف صرفه جویی نمایید.


ادامه مطلب...

دستبند هوشمند همه کاره M2

دستبند هوشمند m2 با وجود امکانات خاص و منحصر به فرد خود تمام نیاز های شما را به یک ساعت هوشمند و دستبند سلامت رفع می کند.

ادامه مطلب...